Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Villentreth
Dołączył: 28 Paź 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 12:59, 31 Paź 2007 Temat postu: Druid walczacy |
|
|
Czyli wybieramy druida zajmujacego sie walka z potworkami. Na poczatek udajemy sie do statystyk rozdac AP.
Do dyspozycji mamy 3AP:
1ap - wytrzymalosci
1ap - szybkosci
1ap - many
Nastepnie targowisko, szukamy dobrego uzbrojenia z malymi ogarniczeniami oraz szkoła magiczna gdzie wykupic musimy czary:
Ofensywny: Pan lasu
Defensywny: Twardniejąca skóra
Ustawiamy taktyke:
1. Moje zdrowie <= 100% rzuć czar Pan lasu
+ Twardniejaca skóra przed walka
I standardowo udajemy sie do kanałow...Awans na 2 lvl
Rozdawanie AP (ilosc losowa):
Generalnie warto dawac w inteligencje, szybkosc, mane i HP
Sukcesywnie co lvl rozdawac 1-3ap do sily.. Najlepiej podniesc ja w miare szybko do 20 zeby nosic uzbrojenie
Jesli ap dostaniemy duzo(np.10)
Mozna dac 5ap w inteligencje aby uzywac nowych czarów:
Lecznicze zioło - uzdrawiajacy 30hp
Hełm z kory - zmniejszajacy obrazenia
Taktyka:
1. Moje zdrowie < %(wartosc nalezy obliczyc z posiadanego HP) rzuć czar Lecznicze zioło
2. Moje zdrowie <= 100% rzuc czar Pan lasu / magiczny agrest
Pan lasu - aby nabijac czaroznawstwo
Magiczny agrest - do walki PvP i z lepszymi potworami
Jak mi sie cos przypomni to dopisze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Raenef
Gość
|
Wysłany: Nie 16:58, 04 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Co da danie 1 ap na początku w wytrzymałość? Ja chyba bym bardziej dał 2 ap do szybkości. Lepszy będzie efekt niż ta minimalna ilość wytrzymałości więcej.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Villentreth
Dołączył: 28 Paź 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 18:37, 05 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Pozwala na zabicie np Ognika a 1ap w szybkosc czy 2 ap w szybkosc, nie zmienia sie ilosc ciosow;) wiec mozna to zrobic na nastepnym lvlu Tak mi sie zdaje przynajmniej ;] Juz dokladnie nie pamietam ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|